Ünite 1. Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Tanımı, Gelişimi ve Özellikleri
Ünite 2. Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri
Ünite 3. Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci
Ünite 4. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları
Ünite 5. Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak
Ünite 6. Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma
Ünite 7. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler
Ünite 8. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi
Ünite 9. Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret
Ünite 10. Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi
Ünite 11. MİY’de Başarısızlık Nedenleri
Ünite 12. Satış Yönetimi
Ünite 13. Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları
Ünite 14. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI)