Ünite 1. Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı, Tanımı, Gelişimi ve Özellikleri

Ünite 2. Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri ve Modelleri

Ünite 3. Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş ve Uygulama Süreci

Ünite 4. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları

Ünite 5. Müşterilerle İletişim ve Değer Yaratmak

Ünite 6. Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma

Ünite 7. Müşteri İlişkileri Yönetiminde Taraflarla İlişkiler

Ünite 8. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi

Ünite 9. Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret

Ünite 10. Müşteri İtirazları Ve Şikâyet Yönetimi

Ünite 11. MİY’de Başarısızlık Nedenleri

Ünite 12. Satış Yönetimi

Ünite 13. Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları

Ünite 14. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ölçülmesi ve Yatırımın Geri Dönüşü (ROI)