Ünite 1. İletişim Biçimleri ve İletişimin Sınıflandırılması
Ünite 2. Hedef Kitle ve Özellikleri
Ünite 3. Müşteriler
Ünite 4. Tedarikçiler
Ünite 5. Rakipler
Ünite 6. Çalışanlar
Ünite 7. Düzenleyici ve Denetleyici Kuruluşlar
Ünite 8. Pazar Yapısı ve Çevresel Unsurlar
Ünite 9. Küresel Markalar ve Değişen Tüketici Davranışı
Ünite 10. Hedef Kitle Davranışını Etkileyen Bireysel Faktörler
Ünite 11. Hedef Kitle Davranışını Etkileyen Grupsal Faktörler
Ünite 12. Hedef Kitle Davranışlarını Etkileyen Toplumsal Faktörler
Ünite 13. Satın Alma Süreci
Ünite 14. Satış Sonrası Hizmetler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk