Ünite 1. İletişim Biçimleri ve İletişimin Sınıflandırılması

Ünite 2. Hedef Kitle ve Özellikleri

Ünite 3. Müşteriler

Ünite 4. Tedarikçiler

Ünite 5. Rakipler

Ünite 6. Çalışanlar

Ünite 7. Düzenleyici ve Denetleyici Kuruluşlar

Ünite 8. Pazar Yapısı ve Çevresel Unsurlar

Ünite 9. Küresel Markalar ve Değişen Tüketici Davranışı

Ünite 10. Hedef Kitle Davranışını Etkileyen Bireysel Faktörler

Ünite 11. Hedef Kitle Davranışını Etkileyen Grupsal Faktörler

Ünite 12. Hedef Kitle Davranışlarını Etkileyen Toplumsal Faktörler

Ünite 13. Satın Alma Süreci

Ünite 14. Satış Sonrası Hizmetler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk