Ünite 1. Pazarlama Araştırmasına Giriş
Ünite 2. Karar Probleminin Belirlenmesi
Ünite 3. Modelleme ve Pazarlama Araştırmalarında Etik Konular
Ünite 4. Kalitatif Araştırmalar
Ünite 5. Tanımlayıcı Araştırma
Ünite 6. Nedensel Araştırma
Ünite 7. Pazarlama Araştırmalarında Ölçüm ve Karşılaştırmalı Ölçek Türleri
Ünite 8. Pazarlama Araştırmalarında Karşılaştırmasız Ölçekler
Ünite 9. Soru Kâğıdı ve Gözlem Formu
Ünite 10. Örnekleme Tasarımı ve Uygulama
Ünite 11. Veri Kodlama ve Analize Hazırlama
Ünite 12. Kantitatif Analiz I: Frekans Dağılımı, Merkezi Eğilim Ölçümleri, Fark Testleri ve İlişki Testleri
Ünite 13. Kantitatif Analiz II: Çok Değişkenli Analiz Teknikleri
Ünite 14. Araştırma Raporu Hazırlama