Ünite 1. Pazarlama Araştırmasına Giriş

Ünite 2. Karar Probleminin Belirlenmesi

Ünite 3. Modelleme ve Pazarlama Araştırmalarında Etik Konular

Ünite 4. Kalitatif Araştırmalar

Ünite 5. Tanımlayıcı Araştırma

Ünite 6. Nedensel Araştırma

Ünite 7. Pazarlama Araştırmalarında Ölçüm ve Karşılaştırmalı Ölçek Türleri

Ünite 8. Pazarlama Araştırmalarında Karşılaştırmasız Ölçekler

Ünite 9. Soru Kâğıdı ve Gözlem Formu

Ünite 10. Örnekleme Tasarımı ve Uygulama

Ünite 11. Veri Kodlama ve Analize Hazırlama

Ünite 12. Kantitatif Analiz I: Frekans Dağılımı, Merkezi Eğilim Ölçümleri, Fark Testleri ve İlişki Testleri

Ünite 13. Kantitatif Analiz II: Çok Değişkenli Analiz Teknikleri

Ünite 14. Araştırma Raporu Hazırlama